Prijzen in

  • EUR European Euro
  • USD United States Dollar
  • RUB Russian Ruble
  • TRY Turkish Lira
  • KZT Kazakhstan Tenge
  • IRR Iranian Rial
  • UAH Ukraine Hryvnia
  • SEK Sweden Krona
  • AED United Arab Emirates Dirham
  • LYD Libya Dinar
  • SAR Saudi Arabia Riyal
  • JOD Jordan Dinar
  • QAR Qatar Riyal
  • KWD Kuwait Dinar
  • GBP British Pound
  • LBP Lebanon Pound

Benodigde documenten voor de aankoop van onroerend goed in Turkije

Het aankoopproces van onroerend goed voor buitenlanders is eenvoudig en gedurende vele jaren steeds bijgesteld om het duidelijker te maken. Enige voorbereiding is echter nog steeds vereist en een bepaalde set documenten moet in orde gemaakt worden. Hieronder krijgt u een opsomming van de documenten die Tolerance vastgoedmakelaars zal voorbereiden; alsook diegene waar wij u bij zullen helpen om de formaliteiten af ​​te ronden.

Documenten die Tolerance vastgoedmakelaars zal voorbereiden en u bezorgen:

  1. Al de licenties en registratiedocumenten van Tolerance betreffende de handel in onroerend goed;

  2. Alle juridische documenten die betrekking hebben op de rechten van buitenlandse burgers om onroerend goed aan te kopen in Turkije;

  3. Alle documenten met betrekking tot het geselecteerde onroerend goed en de gegevens over de aanwezigheid van eventuele lasten, pandrechten en hypotheken;

  4. Een aankoop- en verkoopcontract in het Turks met de vertaling in uw eigen taal;

  5. Een volledige set documenten over het bouwbedrijf, of de gegevens van de verkoper van het onroerend goed als het gaat om de aankoop van onroerend goed op de tweedehandsmarkt.

Documenten die Tolerantie vastgoedmakelaars samen met u zal voorbereiden:

  1. Belastingnummer. Deze procedure zal slechts 10-15 minuten van uw tijd in beslag nemen. Het verkrijgen van het individuele belastingnummer vereist uw persoonlijke aanwezigheid en de beschikbaarheid van uw buitenlands paspoort.

  2. Een kleurenfoto voor de documenten. In de eigendomsakte voor onroerend goed in Turkije zetten ze de foto van de eigenaar, en de foto wordt ook doorgegeven aan het Kadastrale Register. We zullen 2 extra foto's nodig hebben voor een notaris.

  3. Vertaling van uw buitenlands paspoort. Een beëdigd vertaler zal een vertaling voorbereiden op basis van een standaardformulier voor het Tapu kantoor en notarieel bekrachtigen op een notariskantoor.

  4. Volmacht. Als u niet aanwezig kan zijn bij het ontvangen van de Tapu, zal een van onze medewerkers dat voor u doen. Om dit te doen, is het noodzakelijk om een notariële volmacht te geven. Een beëdigd vertaler zal de tekst voor u vertalen in uw taal. De notariële volmacht is nodig voor de medewerkers van ons kantoor om u te vertegenwoordigen in alle noodzakelijke procedures en acties om de eigendomsakte op uw naam te registreren, water en elektriciteit aan te sluiten, evenals voor een telefoon- en internetaansluiting.

To learn more


Heeft u vragen? Bel ons!

+90 242 259 52 21



Stuur een bericht

CAPTCHA